Te is szeretnéd a legjobb formádat hozni, nap, mint nap?
Akkor nincs mese, Neked találták ki a SZUPERÉTELEKET!
Kapcsolj magasabb fokozatra!

Mit is takar ez a szó? A szuperételek kategóriába tartoznak általában azok az élelmiszerek, amelyek tápanyagtartalma különösen magas, élettani hatása számottevő, azaz kimondottan egészségesek. Gyakorta magasabb szénhidráttartalmuk és ásványianyag tartalmuk, mint gondolnánk.

Nem feltétlenül kell exotikus bogyósokban utaznunk – elég, ha végiggondoljuk, mivel ajándékoz meg minket a hazai termőföld évszakról évszakra: amit a Természet ad, abból mi a szervezetünk maximális működési fokozatát tökéletesen támogathatjuk.

Az AGY nagy mennyiségű GLÜKÓZT éget el munkája során, ezért érdemes a napot ZABKÁSÁVAL és GYÜMÖLCSÖKKEL kezdened! Agyadnak szüksége van ezen felül:

-MIKROTÁPANYAGOKRA,
-ESSZENCIÁLIS (OMEGA-3) ZSÍRSAVAKRA,
-MEGFELELŐ MENNYISÉGŰ FOLYADÉKRA A MÉRGEK KIOLDÁSÁRA,
-POLIFENOLOKRA (ANTIOXIDÁNSOKRA) ÉS
-VITAMINOKRA.

Amit viszont sajnos BIZTOSAN MELLŐZNÖD KELL: az alkohol, a telített zsírsavak (vaj, tejszín, sajtok), a cukor és a . Ezek túlzott fogyasztása árt az agyműködésnek, és bizony felgyorsítja az öregedést!

————————————————————————————————————————————————-

A SZUPERÉTELEK fogalom létjogosultságát lehet vitatni, vagy cáfolni, de tény, hogy a szellemi vitalitás és a test kondíciója az alábbi ételcsoportok KOMBINÁLT NAPI FOGYASZTÁSÁVAL jelentősen javítható. Ezeknek a táplálékoknak nagy részét nyersen fogyaszthatjuk, ami megkönnyíti az állandó “időhiányban” élő emberek számára is, hogy étkezési|ételkészítési rutinjukba harmonikusan beillesszék. Új ízek, és érzetek, csillogó haj és könnyű gyomor, tiszta fej és tekintet – ezek a SZUPERÉTELEK fogyasztásának elkerülhetetlen következménye. Persze, nem ér elrontani a jó hatásokat. Kóla és chips – nuku.

GYORSULJ FEL – ÉS ÉLVEZD AZ AGYAD VÉGTELEN KAPACITÁSÁNAK LEHETŐSÉGEIT! 

FRISS ELMÉVEL AZ ÉLETMINŐSÉGED IS JAVULNI FOG!

————————————————————————————————————————————————–

RECEPTÖTLET

NYERS, ZABKRÉMES SZUPERPEMPŐ IDÉNYGYÜMÖLCSÖKKEL

¤ ZABPEHELYBŐL ZABKRÉMET KÉSZÍTEK
-[A ZABPELYHET kicsivel több forró vízzel leöntöm, mint amennyi ellepi | “ottfelejtem” pár órára | krémesre mixelem]
-A ZABRÓL OLVASS ITT: http://erintesem.hu/zab-a-szuperetel/

¤ NEKTARINT IS KRÉMESÍTEK
-[mosás után feldarabolom, s némi zabkrémmel elegyítve összemixelem. Arányok ízlés szerint, ez esetben 2 rész zabkrém, 1 rész barack]-
Azoknál a betegségeknél, ahol a vér tisztítására, a gyulladás megszüntetésére van szükség, kiválóan alkalmazható. Kiváló VÉRNYOMÁSCSÖKKENTŐ. Az izmok működtetésében, felfrissítésében is hasznosítható gazdag ÁSVÁNYTARTALMÁNAK (kalcium, magnézium, kén, szilícium) köszönhetően. Így például az öregkori reszketésben. Gazdag B-VITAMIN tartalma az emésztési és idegrendszeri karbantartásra teszi alkalmassá. Mint minden gyümölcs, így a nektarin is segíti az EMÉSZTÉST. A-vitamin, káliumtartalmának és savasságának köszönhetően. Tisztítja a húgyvezetékeket, vizelethajtó.

¤ BÚZACSÍRAPELYHET KEVEREK A PEMPŐBE
E-vitamin- és cinkforrás, és védi a szöveteket, különösen az AGYSEJTEKÉT! Fogyassz naponta egy evőkanállal! Hatása a fogyasztás rendszerességén és nem az adagok nagyságán múlik!

 

EZ AZ ALAPKRÉM, MELYET ÉLŐ NYERS LEKVÁRRAL IS TETÉZHETÜNK, KIHASZNÁLVA AZOK JÓTÉKONY TULAJDONSÁGAIT – GLÜKÓZTARTALMUKNÁL FOGVA CSODÁSAN AKTIVIZÁLÓ HATÁSSAL VANNAK AZ ELMÉRE!

——————————————————————————————————————————————–

¤ MÁKKAL MEGSZÓROM
A mák kifejezetten gazdag ásványi anyagokban, amelyeket szervezetünk könnyen felhasználhat. Megtalálható benne a foszfor, a magnézium, a kálium, a kalcium és a vas is, ráadásul mindegyik aránylag magas értékkel. Emellett tartalmaz hasznos zsírsavakat és aminosavat, valamint B1, B2, B6 és E-vitamint is.

¤ LENMAGGAL IS
A lenmag tartalmazza a legtisztább és legtöbb esszenciális olajat,amire a szervezetnek szüksége lehet. Ezzel a tulajdonságával ez egyik legértékesebb táplálékunkká vált. Gazdag A, B, C, D és E vitaminban. Az ásványok közül nagymennyiségben tartalmaz káliumot, foszfort, magnéziumot, kalciumot, ként, vasat, cinket, nátriumot, klórt, mangánt, szilíciumot, rezet, fluort, alumíniumot, nikkelt, kobaltot, jódot, krómot stb.  OLVASD EL EZT A CIKKET IS A LENMAGRÓL!

¤ NAPRAFORGÓVAL
Jótékony hatású: – megfázás esetén, – prosztata problémákra, – gyenge idegzetre, – magas koleszterinszintre.

¤ FAHÉJ minden mennyiségben | FRISS CITROMFŰLEVÉLKÉK

¤ SÁRGADINNYE a mártogatáshoz
A sárgadinnyében magas arányban található a cink, a foszfor, a kalcium, a kálium, a króm, a magnézium, a mangán, a nátrium, a réz és a vas, valamint különböző gyümölcssavak is. Rendszeres fogyasztásával biztosítjuk a szervezet egész napi ellátását ásványi anyagokból.

 

 NE FELEDD: SZUPERÉTEL = AZ ÉLET SZUPER!
Sok sikert a változásokhoz!

Namaste

Juci